Asiakaspalautus

Pyrimme tekemään niin hyvää työtä, että tarvetta perua tai palauttaa tilaustasi ei synny. Joskus kuitenkin kaikista ponnisteluista huolimatta kaikki ei osu kohdalleen ja Suomalaisella kuluttajalla onkin etämyynnissä 14 päivän palautusoikeus siitä ajankohdasta kun paketti noudetaan. Yrityksillä ja yhteisöillä ei ole palautusoikeutta etäkaupassa.

Jos haluat perua tai palauttaa tilauksen, tulee sinun täyttää tämä ASIAKASPALAUTUSLOMAKE ja lähettää se meille palautettavien tuotteiden mukana 14 päivän palautusoikeuden aikana. Jos käytössäsi ei ole tulostinta voit kirjoittaa lomakkeen tiedot tyhjälle paperille.

Kaikkien palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, myyntikelpoisia ja alkuperäispakkauksissaan. Jos jokin näistä ehdoista ei täyty, voimme vähentää palautettavan tuotteen summasta 50-100% riippuen vahingon laajuudesta. Rikkinäisestä tai puuttuvasta tuotepakkauksesta vähennämme tuotteen summasta 50%.

Nettikaupan tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta, joten jos haluat vaihtaa tuotteen, esimerkiksi toiseen kokoon, sinun tulee palauttaa ei halutut tuotteet ensin alla olevien ohjeiden mukaisesti ja tehdä uusi tilaus tämän jälkeen.

Noutamaton paketti ei tarkoita asiakaspalautusta eikä peruutusta. Jos paketti on jo matkalla ja haluat perua tilauksen, sinun pitää lähettää se takaisin asiakaspalautuksena.

Tuotteiden palautuskuluista vastaa asiakas.

Palautuksen vastaanoton, käsittelyn ja hyväksynnän jälkeen rahat palautetaan tilillesi, joten muista ilmoittaa tilinumerosi.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä palautusoikeutta.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Näillä tuotteilla ei hygieniasyistä ja käyttötapansa vuoksi ole palautusoikeutta:
– Partyninjan itse kokoamat tai asiakkaan toiveesta valmistetut tuotteet
– kosmetiikka- ja maskeeraustuotteet
– intiimituotteet, esimerkiksi sukat, alushousut, peruukkisukat ja yleisesti sellaiset tuotteet jotka ovat kosketuksessa paljaaseen ihoon.
– “kertakäyttö”-tuotteet, esimerkiksi ilmapallot ja kertakäyttöastiat
– erikoistilatut maskottituotteet

Palauttaessasi tuotetta meille voit esimerkiksi käyttää samaa pakettia kuin missä tuote tuli. Palautettavat tuotteet tulee olla pakattu niin, että ne ovat ehjinä saapuessaan meille. Luontokin kiittää tästä.
Jos kysyttävää ilmenee tai tarvitset apua, voit ottaa yhteyttä Partyninjaan: asiakaspalvelu@partyninja.fi

Tee näin

1. Lähetä sähköpostitse viestin osoitteeseen palautus@partyninja.fi jossa kerrot mitä olet palauttamassa ja miksi. Saat meiltä palautustunnuksen jonka avulla voit lähettää pakettisi meille.

2. Tulosta tämä ASIAKASPALAUTUSLOMAKE ja lähetä se meille palautettavien tuotteiden mukana 14 päivän palautusoikeuden aikana. Jos käytössäsi ei ole tulostinta voit kirjoittaa lomakkeen tiedot tyhjälle paperille.

3. Palautuksen vastaanoton, käsittelyn ja hyväksynnän jälkeen rahat palautetaan tilillesi, joten muista ilmoittaa tilinumerosi.

Tärkeää huomioida

Säilytä asiakaspalautuksen kuljettajan/kuljetusyhtiön kuitti siltä varalta, että paketti katoaa. Palautuslähetys on kuljettajan ja lähettäjän välinen toimeksianto emmekä me valitettavasti pysty pakettia löytämään.

Viallisen tuotteen palautus/vaihto

Ole meihin yhteydessä viallisen tuotteen palautuksesta/vaihdosta sähköpostilla palautus@partyninja.fi. Aikaa reklamoida on 14 päivää tuotteen noudosta. Luonnollisesti viallisia tuotteita ei tule käyttää tänä aikana.